Thursday, September 2, 2010

Pusing2 shah alam :P

.penat.
jalan lagi. tak serik2. esok dah la keje. pastu badan penat.
igt tadi nk g carik lg sepasang baju kurung. warna apa? hijau sudahhh. haha
selepas insiden wonderpets menyelamatkan mangsanye dan selepas memakan di d'lawang,
aku,adik,arda,ateh,sasha (aaaas) telah memergi ke alam central. ushar2 baju raya
huh! amik ko. aku yg nk beli baju raya, arda dah dpt 4 helai! OMG! haha

pastu adik nye baju takde size plak. deng! badan tinggi sangat!
aku nye baju pun takde jumpa. cerewet!
sasha dpt 1 baju & ateh pun dpt 1 baju.
orang ramai giler tak payah nk ckp lah.
semua nk raya kot!

pastu ktorang bertukar location di PKNS plak. memang byk pilihan dan harga memang agak mahal.
tak sama dengan harga2 dekat alam central, walau pun material yg sama,
kat situ pun aku tak beli apa2.
hahaha pening ramai sgt.
sudahnye aku pulang tangan kosong. :(

*baju raya da ada 2 pasang. nk tambah lg pat lima pasang lg. wakakakka

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...