Monday, September 27, 2010

hari open house sedunia

..penat..
tapi enjoy! hari sabtu penuh mulia dengan jemputan rumah terbuka.
kali ni gua g umah terbuka bersama geng2 musik gua :)
Align Center
2pm : first tempat yg kami serang adalah kerumah terbuka Carl Cromox.auu!!dekat kelana jaya.jgn jeles anda disana :P
selepas seronok bekongsi cerita bersama Bro Carl,makan2 then belajar cara2 jaga kesihatan, bini dia ckp umur gua adalah 16tahun!!!! wewittt!!beliau telah mendendangkan kami dengan lagu meletop beliau
beserta lagu raya.haha so sporting!

then kitorang gerak2 khas ke rumah shiqin dekat wangsa maju. time ni nak terkencing dah. haha byk minum la katakan. tapi gua buat tak tau je. makan.. dan makan lagi.

pastu kitorang gerak ke rumah sedara mamat plak kat area2 Malis bunga raya. makan lagi. dan makan lagi. tak g kencing lg time nih.huhu

pastu kitorang gerak ke wangsa walk beli barang2 studio jap, pastu gua pun melepaskan air takungan.. hahah
giler kot 3rumah minum tanpa keluar. hahah

singgah studio jap.

pkul 8pm gerak ke klang. ke rumah ika. jauh giler perjalanan seharian tu.
rumah terbuka ika lagi best siap ada karaoke lagu tu.
wakakakka..gua tak leh bayangkan.. memula malu nak melalak depan orang ramai, sekali dah pegang mic,
terus 1 album gua belasah! lagu awie pon bole!! hahaha

berbaloi2 rasanya gua dari shah alam - kelana jaya - wangsa maju - klang - shah alam
pukul 1am sampai rumah. giler!! pukoll habes gua ngan rumah terbuka. haha


*berat badan tak naik :(


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...