Thursday, September 16, 2010

kan dah ckp..


.. haha betol. mood raya gua tak abes lg..

paling kuat mood begambar! hahah
ni picca my big family kat kg N9
location di rumah Wan gua.
Pagi raya gua beraya kat rumah sendri dlu ngan family.
pastu baru gerak ramai2 ke Kg Wan.

Kalau ikutkan ramai lg yg takder dlm gambar nih.
Anak Wan je ada 11 orang, tolak 2 orang yg sudah pergi menghadap ilahi.
jadinya tinggal 9. dari 9 tu, 8 darinye sudah kawen, anggaran 1 family ada 5 & 6 orang anak.
lu kira la sendri beb ada brapa sepupu sepapat gua! haah
tak campur lg abg & kakak gua yg dah ader anak tuh.
jap gua kira....

cucu wan: 36 (kot)
cicit wan (merangkap semua ank buah aku) : 4 + 1 (dlm perot. ahah)

tapi.. sedih tahun ni beraya tanpa ONYANG. :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...