Friday, September 24, 2010

kebulur yang amat!!

..hahha..
apa perasaan korang bile tgk gadis(auww!!) mkn ayam kfc dengan gelojohnye?
hahah itu la aku.

maunnye tak gelojoh aku dibuatnye..
pagi tadi sarapan nasi goreng..pastu tgh hari tak mkn.. ptg tadi memang parkinson giler aku..
gigil menggigil aku... hahaAlign Center

balik kerja singgah kat plaza masalam jap nk g beli brang2 ofis.
pastu singah kfc jap. igt nk tapau je.. tapi sebab parkinson tak tahan..
terpaksa gua mkn sorang2 kat situ.

hahah dengan bismillah.. tak pandang kiri kanan. gua mkn tak dengan x igtnye 2 ketol ayam.
sumpah gua tak hirau keadaan sekeliling.. dengan sos tumpah2 kat atas meja..ayam terkluar2 dr pinggan,
pipi terkene sos, tangan penuh, hahah wakakakka.. giler btol pompuan inih!
cepat je makanan gua abes,so nk cover makanan cepat abes,gua konon2 baca novel.
hahahahaha.. sebaik novel twilight eclipse ada dlm beg gua. hahah cover.. cover.. tegelak sorang2 gua.huhu

*lagi 50 helai lg nk tamat baca novel eclipse :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...