Wednesday, September 22, 2010

Lebam menunggu...burger

...adehh!..
gua lapar giler tak hengat! pastu terasa nk mkn burger..
pastu order burger tunggu punya la lama.lebih dari setengah jam. dalam pada tunggu burger siap tu, gua tak membazir masa yg diperuntukkan.. byk persoalan yg timbul dlm masa menunggu itu dan gua cuba mencari jawapan. antaranya:

1)ramai ke yg order sebelom gua? ntah2 ada 4 orang yg orderdlu sblm gua

2)rasa2nye sorang order baper banyak? kalau oder 3 (contoh), mesti ada byk request: 1-burger ayam 1-burger daging 1-burger daging special pastu belom kira lg yg nk sayur lebih,yg tak nak sayur, nk mayonis lebih, taknak bawang..

3)rasanya 1bijik burger bleh siap dlm baper minit? tu tak campur lg yg nk double special..arghh tensen dah time ni

4)kenapa bro ni keje sorang2?nape tak hire pembantu? kalau ada yg sorang masak, sorang bungkus, sorang kira duit, kan cepat dimasak senang dimakan? ntah2 hari ni je tetiba pembantu dia cirit birit kot?

5)kenapa bro ni buat kerja slow je? munkin kat depan dia ada 4 orang tgh peluk tubuh dpn dia,so dia gelabah ayam buat kerja.

6)nape bro jual beger nih tak bg kerusi kasi customer duduk?(aku dah penat berdiri time tu)

7)kenapa customer suka duduk depan2 kuali burger tu?hairan gua. hebat sangat ke bro tu masak burger?haha

8)kenapa lepas aku order,ada lg orang oder lepas tu?

9)sedap ke tak burger nih? baru first time cuba.. rasanye kalo tak sedap.. mesti tak ramai orang. so confirm sedap la ni kot!

10)kenapa bro ni panggil aku akak?


*kak..kak..kak.. burger dah siap!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...