Monday, August 23, 2010

berbuka puasa di Mid Valley

..hari sabtu hari tu gua pg buka puasa kat Mid Valley.
punya la ramai orang kat sana.. takder tempat nk mkn..
so gua pun pg la kat foodcourt atas tu.. situ pun ramai orang gak..
sebaik ada teselit 2 tempat kosong.. leh la aku memakan disitu.. hahah
tu pun lepas orang cina tu bangun.. mcm tau2 je orang islam nk bukak poser.. dia pun bangun..
tu namanye 1 malaysia!! heheeh :P
gua makan simple je.. maklum la perot gua ni size S je. :P nasi setengah. itu pun tak abes! ahah

lepas tu cuci mulut ngan cheese cake ni plak.. nyum!! nyum!!
itu pun tak abes!! haha


2 comments:

Wanisha said...

membazir ah ko... kalau aku mesti kena abeskan gak... haha

giha lalala said...

hahaha.. aku dah puas nk telan ckup2..
tapi tkleh masok gak. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...