Saturday, September 25, 2010

kedekut kah?

..lupa nk citer..
sebenarnya nk post entry ni mlm tadi. tapi sebab ngantok tak hengat. pagi2 ni bgn tido tros nk post.

bukan ape..cuma terbayang kan sorang brader hensem tak ingat (wiiweett!!) kat plaza masalam smalam. huhu
lepas gua mkn kfc dengan gelojohnye smalam,gua teros ke mesin byr tiket parking tu,tengah dok seluk2 beg carik tiket dpn mesin tu, ada sorang mamat hensem ni belari laju kearah mesin. gua pun pandang je sambil tangan dok cari2 tiket.

pastu gua pun terus ketepi, konon2nye nk bg laluan kat mamat hensem tu, mana la tau dia ada hal urgent ke,
silap2 leh ngorat,kenal2 ke.hahaha

dia cepat2 masukkan parking tiket dekat mesin tu, pastu dia menjerit!! yess!! yess!! yes!! sambil tangan dia keatas ke bawah, hahah pastu dia gelak2 pandang muka gua sambil sengih2 kambing.

aikk! giler ape mamat nih? gua pun ushar la mesin tu, RUPANYA TIKET TU KURANG 15 MINIT,
jadinye tak payah bayar parking.

oh! ada juga manusia begitu. bukan ape,tiket parking kat plaza masalam tu RM1 je kot utk weekdays. so dlm hati gua igt,mungkin mamat hensem ni miskin kot.takder duit. (dlm hati je, haha). tak jadi la nk ngorat.

sambil tangan gua masukkan tiket ke dalam mesin, gua pun usha la mamat tu sampai arah kereta, yelaaa miskin la katakan, mesti pakai proton saga lama je kot! tup tup..dia masuk kreta HONDA CIVIC typeR.

wakakakakakaa....bodonye mamat nih kereta besar,singgit pun nk bekira mcm berok mak yee sukenye dia ble tak payah byr RM1.hahahaha



*mungkin dia takder duit kecik time tu
*mungkin kereta tu bukan dia punya
*mungkin dia memang kedekut!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...