Tuesday, July 27, 2010

Banci Penduduk 2010

rasanye dah lama citer pasal banci ni uar-uarkan..
maklum la kehidupan kita dibandar ni memang kerja.. kerja.. dan kerja..
kluar sebelm matahari terbit.. balik pun matahari dah terbenam.. susah sungguh nk nampak matahari.... mcm tu jugak la nasib pembanci kita.. susah payah dtg rumah ke rumah
nk banci orang.. banci pulak dekat kawasan perumah yg suami isteri kerja.. hari tu kakak gua ckp dah isi borang secara on9 2 kali kot.. pastu dia mintak lg.. so bile takde org kat umah..
ini la jadi nye.. semlam gua balik kerja.. tgk ada bende tersangkut kat pintu pgar.. dengan msg yg berbunyi:


haha.. so mlm tadi.. kitorang dengan susah payahnye mengisi borang banci.. pastu dlm borang suruh kami refer dekat dokumen 4.. cari2 tak jumpa.. so kami pun reply la msg dia:



saje nk tunggu.. mane tau orang pegawai banci tu nk bls msg gua plak.. hahaha

7 comments:

Unknown said...

i pun tengah google mana nak cari dokumen 4..terjumpa blog you..

giha lalala said...

hehehe.. tu la.. maybe dorang lupa nk attach borang tu.. tunggu orang banci tu takder apa2 feedback pun..

Yasmin said...

Saya pun google Dokumen 4 macam Che Ros. Saya duduk di Kota Kinabalu. Jadi masalah keciciran Dokumen 4 ni memang 1Malaysia :)

giha lalala said...

kalau semua ada masalah yg sama..
maknanye tak lengkap lah detail yg kita bg dekat diorang.. so mcm mana dorang nk banci? maklumat tak ckup n tak tepat.. kene panggil aduan rakyat nih.. :)

Misako said...

iya.. kita pun google dokumen 4 tu, lalu jumpa page encik.. memang masalah 1Malaysia lah nampaknya.. :D

giha lalala said...

saya dah check detail blog saya.. memang kebanyakan orang yg cari dokumen 4, suma jumpa blog saya je.
maksudnye takde info disediakan pasal dokumen 4 ni kat dlm internet.
mereka(orangbanci) ni tak peka rasanye.. sesiapa ada info, tlg update ye.. tq :)

Anonymous said...

siapa tau jawapan nya???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...