Saturday, October 2, 2010

Sarapan Pagi

selamat pagi semua, korang dah sarapan ke?

sarapan pagi bagus utk kesihatan. tak payah amik berat2 sangat pon takpe,
asalkan perot kita tu beralas selepas beberapa jam tido tanpa makan apa2.
so pagi2 ni kalau kita cuba roti telur ngan teh o perisa vanilla pun layan gak!
fuhhh.. aroma vanilla menusuk qolbu! ahaks.

*selamat bersarapan :)

5 comments:

-telordibasuh- said...

hehe..ooo..giha makan kaum telor yerk...saman u hahahaha...

giha lalala said...

encik telor: sekali sekala takpe.. hahah

-telordibasuh- said...

see u ni court hehehe...

Mas said...

salam giha,Kak Mas pun suka sarapan roti ngan telur, memang kenyang tapi minum nescafe tau....kalau teh o Kak Mas suka minum masa lunch..

giha lalala said...

encik telor: hahah mcm biasa laa dekat mlesia nih, kita beriya2 pg court, tapi nanti hakim tak dtg. hahha

kak mas:nescafe pun layan gak, tapi tak leh hari2.. bahaya.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...