Monday, January 3, 2011

Lepak lepak Menyambut Tahun Baru 2011 - I-city


Happy New Year 2011!!!!!!
hehe selepas kitorang melantak dekat padang dataran shah alam,
kitorang pun menggerakkan diri ke I-city. masa tu lebih kurang pukul 10.30PM
mcm biasa la.. bile kita menggerak ke tempat tumpuan orang ramai..
mesti la jalan jam tak hengat!!
nk ikutkan dari dataran ke i-city hari biasa lebih kurang 10 minit je.
huhu tak pasal2 kitorang sangkut jam lebih dari 1 jam lebih.
sampai kat i-city ngam2 pukul 11.50PM.
kitorang lepak kat lereng bukit bersama camera masing2
huhu. camera canggih abg2 giha laa..
giha guna camera HP je. hahah

abes je bunga api.. (5 minit je bunga api show)
kitorang teros masuk kereta balik umah..
balik umah amik masa 15minit je (hari biasa)
tapi mlm tu lebih kurang 1jam :P
hahaha bebulu je brother2 giha. hahaha
kesimpulannye redah jalan selama 3jam, semata2 utk 5 minit. hahaha

so korang leh bezakan gambar 1 & 2,3 :P

1- taken by my bro :P

2- Taken by my HP

3- Taken by my HP

video
Recorded by my HP ( dah semua orang tangkap gambar je.. giha pun rakam la :P)

selamat melayan :P

2 comments:

KAMARULZAMAN NORDIN said...

selamat thun baru 2011..

hp kau cap aper giha?

giha lalala said...

hahaha cap A.
cap Ayam. hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...