Sunday, June 27, 2010

Shah Alam & Friends!

Hehe.. Shah Alam.. ape ada dengan Shah Alam?
Memula memang jammed gak otak ble duk kat S.Alam nih.
dah la tak tau nk lepak mana.. pastu kawan pun takde..
hahah maklum la kawan2 aku suma takde kat area S.alam.
kalo ada pun.. yg sipi2 ngan s.alam je..
balik keje je, lepak mamak.. lepak massalam, lepak D.E.. lepak Ujang Soto..
tu je laa.. pastu sorang2 plak tu.. memang lifeless gile.
nk lepak ngan kakak aku, dah la balik keje lambat.. LOPEK!! menunggu.
jadi.. kepada sesapa yg duk area shah alam tu, meh la kita berkenalan n berkawan,
bleh lepak2, gossip2 ke apa yg patut.. hahaha.. and i missed my existing friends!!! yaww!



Arda: My bestfriend since Legenda C. She is so hardworking and sometimes no time for me. hehe.. Location: Kg Subang
Chin Chee Chung : My best Leng Chai! :P, since dia suda ada awek, leng chai ini sudah jarang mau lepak sama gua. hehe Location: Putra Heights
Mawar: My BestFriend. Yng ni takde pilihan, memang susah nk jumpa. setahun akan dtg baru leh jumpa. hehe Location: Dubai :(


My Hillpark Friends: Missed them much! asal aku free.. dorang plak bz, asal dorang free.. aku plak bz. hehe :P Location: Pantai Hillpark

My Rockstar friends: Hehe, ni jumpa ble time kat studio je. kalo takde hal pasal music, memang takde jumpa punye.. Location: Wangsa Maju.

My bestFriends since 1986: Sorang dah jadi tunangan orang.. Lg sorang da nk beranak. yg tengah2 tu? apo pun tadak!!.. hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...