Saturday, June 5, 2010

HaHa.. Summary je :P

Last aku update blog bulan 5, skang bulan 6.. nampak nye sebulan sekali je aku update blog ni..hehehe.. memang btol2 bz. kadang2 malas nk menaip.. byk bende nk dishare kan.. MALAS mendahului.. hehe


OKeh, aku mulakan dengan bejalan2 ke Cameron Highland. Ni semua secara tak sengaja. last minit nye plan. aku folow je la.. hahha :P best gilew dpt mkn icecream strawberry dekat ladang. :P



Then perpindahan umah.. dah lama dah pun.. cuma baru nk share je.
aritu dengan kekusutan melanda sebelum ke indonesia.. aku sempat pindah rumah coz rumah lama dah tamat kontract. sangat sedih actually, berpisah dengan rakan serumah yg lain.. tapi nk buat camne.. pindah rumah baru pun kawan2 sana okay gak.. cuma pindah 2 bulan je.. pastu rumah tu da ada orang lain yg nk amik.. so aku pun pun pindah la ke rumah kakak ku yg tercinta & yg selalu bergadoh dan bermasam muka.. hahaha so lawaks!


Then my bestfriend pula tunang.. :P so sweet dia masa tunang tu.. aku pulak secara tidak langsung menjadi bidan terjun tangkap gambar dia. wakaka dah la aku tangkap gambar macam hampeh je.. huhu..


Then, pg lepak2 dekat putrajaya dengan mak, ayah, along & family, alang, adik & apan.hehehe sebenarnya kitorang pg sana sebab nk amik picture guna camera alang. :P


I-city. hahaha actually sekarang ni mana2 je orang jumpa.. mesti cerita pasal i-city. kalo tgk gambar2 kat facebook pun masing2 suma amik pic kat i-city.. tapi bagi aku.. tak rasa exited sangat pasal i-city nih! sebabbbb... OFFICE AKU KAT I-CITY!!! hahahahahaha..
tapi sebab kawan aku nk amik pic aku kat sana.. so aku pun pg jugak la memposingkan diri kat i-city itew!! hahahah

1 comment:

zuliana said...

sedih tgk gmbo is tunang...nangis woo xpat blk...lu asik merayau je,umah wa xsampai2 pun lg...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...